Skolen på Duevej

Skolen på Duevej
Skolen på Duevej

torsdag den 26. marts 2015

Vikarportræt - Rasmus


De vandrer rundt på skolen, de tager over klasser, når lærerne er væk og de prøver at holde styr på eleverne. Men hvem er vikarerne egentlig?

Brevduen har fået et eksklusivt interview med vikaren Rasmus:

 
Hvor gammel er du?
21

 
Hvorfor har du valgt at være vikar?

Jeg synes, det lød som et spændende job.

 
Hvad kan du lide at lave i din fritid?
Jeg arbejder her, og så spiller jeg håndbold.

 
Studerer du ved siden af vikarjobbet?

Jeg studerer ikke lige nu, men jeg skal studere næste år.

 
Hvad skal du læse?

Noget der hedder teknoantropologi.

 
Hvor lang tid har du været vikar på skolen?

Siden september sidste skoleår.

 Kan du bedst lide at have indskolingen, mellemtrinnet eller udskolingen?

De er jo alle sammen søde, men jeg tror, at det må være mellemtrinnet. Hvis jeg skulle vælge.
Vi takker Rasmus, for at vi måtte hive ham ud af en time og interviewe ham. J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar