Skolen på Duevej

Skolen på Duevej
Skolen på Duevej

torsdag den 26. marts 2015

"Ugens lærer": Peter Mikkelsen


Peter er kåret til "Ugens lærer" uge 12 og derfor har vi her på Brevduen stillet ham nogle spørgsmål

Hvor længe har du været lærer?
Jeg har været lærer i 3 år.

Hvad underviser du i?
Matematik, Biologi og Fysik/Kemi

Hvordan var du selv i skolen?
Jeg var ikke rigtig i skole. Jeg var lidt af en ballademager.

Hvilke hobbyer og fritidsinteresser har du?
Jeg bruger mest min fritid på computerspil og styrketræning.

Har du altid villet være lærer?
Nej, jeg ville gerne være professor i fysik.

Hvad er din specielle evne?
Jeg kan tage 1-200 armbøjninger på 5 sekunder.

Hvad ville du sige til dine elever for at motivere dem?
”Gør det bedste du kan, lige meget hvad det er, og lad være med at spilde tiden.”

Nominer 3 lærere til næste uges Ugens Lærer.
Palle Thomsen
Lene Nors Nielsen
Jean-luc Larsen

Hvorfor har du valgt de 3?
Palle: fordi at han er sjov
Lene: fordi at hun er sød
Jean-luc: fordi at han skaber respekt, og fordi han kan tale fransk :)



Tillykke til Peter! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar