Skolen på Duevej

Skolen på Duevej
Skolen på Duevej

torsdag den 26. marts 2015

"Ugens lærer": Lene Nors Nielsen

Lene er kåret til "Ugens lærer" uge 13 og derfor har vi her på Brevduen stillet hende nogle spørgsmål

Lene nors Nielsen, du blev normineret af den sidste "Ugens lærer" Peter Mikkelsen, fordi han synes du er sød. Hvordan har du det med det?

Det har jeg det rigtig fint med, for jeg synes også han er sød.

Hvor længe har du været lærer?

Jeg har været lærer i 5½ år.

Har du altid villet være lærer?

Ja, det har jeg.

Hvad underviser du i?

Jeg underviser i matematik, fysik/kemi, samfundsfag og historie.

Hvad er dit yndlingsfag?

Det  har altid været matematik. Jeg kunne ikke forestille mig ikke at skulle undervise i matematik.

Hvordan var du selv i skolen?

jeg har altid været en der havde styr på mine ting, men jeg snakkede også meget i timerne.

Hobbyer og fritidsinteresser?

Jeg strikker meget. Jeg kan også godt lide at være sammen med mine venner og veninder.

Hvad er din specielle evne?

Jeg har øjne i nakken og hurtigbriller på.
Jeg snakker også utrolig hurtigt.

Noget motiverende du vil sige til dine elever?

Lav dine lektier for satan!

Nominer 3 lærere til næste "Ugens lærer"

Christina Olsen
Charlotte Borkhardt
Leif Skovby Larsen

Hvorfor har du valgt de 3?

Christina: fordi hun er dygtig til det hun laver.
Charlotte: fordi hun taler smukt tysk
Leif; fordi han er god til at stave.

Tillykke Lene!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar